-->

sobota, 13 grudnia 2014

[19] Florida - nature pics.


Dawno nie miałam okazji robić żadnych krajobrazów ani przyrody a ostatnio spędzając święto dziękczynienia na Florydzie doszłam do wniosku że skoro dawno żadnych portretów nie było to zrobię chociaż parę żeby sklecić z nich posta :) Obiecywałam też rozszerzenie bloga ale nie miałam pojęcia, że szkoła w USA aż tak będzie pożerała mój czas :) Postaram się dodawać więcej jak wrócę do polski - a to już następny tydzień. Jeżeli ktoś jest chętny na sesję w Nowym Sączu, ew. Krakowie to piszcie na facebooku lub mbartkowskaa@gmail.com









Przy okazji wspomnę wam o zespole, a przede wszystkim jednym z ich cover'ów w którym jestem kompletnie ostatnio zakochana !




3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia , obserwuję i czekam na kolejne . Pozdrawiam i zapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :) Musiało być trudno uchwycić ptaka w locie :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ! O jejku, masz talent ! Zapraszam : http://zuzia2703.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń