-->

sobota, 16 sierpnia 2014

[16]. Summer





Jak pewnie mogliście zauważyć,  zapowiedź tej sesji dodałam na fanpage'a dość dawno, ale zanim opublikowałam całość chciałam dokończyć kilka rzeczy. Przede wszystkim chciałam założyć bloga o zupełnie odrębnej tematyce, ale nie mogłam znaleźć nazwy która rzeczywiście by mi się podobała i była wolna. Postanowiłam więc trochę zmienić dotychczasowego bloga - zmieniłam całkowicie jego wygląd, teraz posty będą się znajdować w innych kategoriach, które możecie wybrać sobie na górze :) Od razu powiem, że pewnie wiele osób będzie mówiło "po co zmieniać, to miał być blog fotograficzny, robisz ogromny błąd". No cóż, może i robię :) Jeżeli jesteście tu tylko dla zdjęć, po prostu wejdzcie w odpowiednią zakładkę :) 
Ps. Dziękuję serdecznie Laurze, która swoim komentarzem pod ostatnim postem zainspirowała mnie do zmiany, oczywiście będę dodawać też posty o USA bo wiem że wiele osób interesuje się takimi tematami. Mam nadzieję, że nowy blog wam się spodoba, dajcie znać jak mi wyszedł nagłówek i cała reszta (3 dni i pół słoika nutelli wystarczyło żeby to wszystko ogarnąć :D)

mod. Helena Brdej
















4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia ;*
    Gratuluję fotografowi ;*
    Zapraszam również do siebie. Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad ;*
    http://dobieszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia piękne ♥

    Obserwuję. :)
    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są genialne! A zmiany są potrzebne każdemu, jak dla mnie bardzo na plus wprowadzenie nowej tematyki :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne zdjęcia
    Bardzo mi sie dpodobaly
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń